.

Monday, February 28, 2011

of the ayam and the barbeque.

assalamualaikum wbt.


saya tukar layout saya sebab layout lama tiba-tiba buat hal. 
kena register apa tah. sobsobs.
sangat buruk kan?
aishhh. nak kena tukar lagi neh nampaknya. :P


okay.
seperti yang telah saya maklumkan dalam previous post,
jumaat lepas saya ada BBQ and Movie night.
mari kita lihat gambar-gambar pada hari kejadian.
*whoaa. meletops kan BM saya? ngeee.*


we're the Program Managers. kehkeh.

gambar neh kelihatan blurr. tapi tu sebenarnye asap ye. biase la bukan camera DSLR kan. agaga. :P

membakar selama 5 jam! huuuu. terbakar habis lemak i. hahaha!





keceriaan-keceriaan saya. ;)

thanks girls! ;)


alhamdulillah.
everything went well.
ramai puji makanan semua sedappp! hihihi.


haa. neh pula result ultrasound abdomen saya.


inilah yang doctor tu bagi after ultrasound.

neh bukan baby ye! hahaha. neh usus. agaga.

neh pula bukan baby kembar ye! ini adalah my kidneys. hakhak.

haaa. neh laa result nye. nampak tak? ape? tak nampak? sila click pada gambar untuk tumbesaran. :P


p/s: minggu neh minggu yang serabuuuuuuutttttt! ada 2 presentations, ada 2 papers midterm, ada 3 assignment nak kena hantar, ada 1 quiz. permudahkanlah urusanku ya Allah! ;(


p/s/s: when you started to dislike someone, everything they do annoys you. hmm.


p/s/s/s: saya rinduuuuu rumahhhhhh! T__T


much love. ♥

1 kata mereka.:

Leya said... [Reply to comment]

comei btul prog manager tu..
hehehe =P
wooo hectic nyee...good luck dear...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...