.

Thursday, February 24, 2011

sayang.

assalamualaikum wbt.
update pagi buta sebab ke-serabut-an pemikiran melanda.
next week will be very very hectic.
i have quiz, 2 presentations, 2 midterms, tutors and 3 assignments on due. T__T
ohh. jumaat neh ada BBQ and movie night which saya dan Leya adalah Program Manager nye.
hope everything smooth je that day.
risau sangatttt. huuu.
whoahhhhh.
i wish i have 25 hours. 
esok ada gap pukul 1130 - 330petang.
saya akan berlari naik bas metro 91 ke Ong Tai Kim untuk beli barang-barang BBQ.
thanks Aiza sebab nak teman. heee. :)


ohhh. sekarang sangat addicted dengan variety show korea, Running Man.
soooo funnyyyyyyyy!
hehe.
Gary and Ji Hyo sangat sweeeeeeetttt!
Gary nampak sangat suka dekat Ji Hyo. kehkehkeh. comey je. ♥
thanks to Aiza and Diraa.
sebab kalian saya addicted tahu tak? ngeeee. ;D


okeh.
nak tanya neh.
pernah tak korang rasa nak luah something tapi tak tahu bagaimana?
ehhh. dont get me wrong ye.
ini bukan topic nak buat love confession.
korang bab-bab love laju je kan? :P


ini sebenarnya pasal bagaimana nak explain things to make the other party to understand apa yang hati awak meronta nak bagitahu. gituuu~ :P
lagi-lagi nak bagi the opposite gender untuk paham dengan certain situation yang girls selalu alami.
like berkawan. 
girls kan selalu ada gang dia.
and group budak perempuan tak sama dengan group budak laki.


for me,
awak boleh kawan dengan mereka - group perempuan,
tapi untuk sesuaikan diri dengan cara mereka in their group, sangat susah!
from apa yang saya nampak,
lelaki sangat mudah.
kadang budak lelaki sesama budak lelaki neh,
baru kenal 5 minit da boleh berborak sakan macam dah kenal setahun.
i'm sooo envy tahu.
macam mana korang lakukan ye? 0_o
sangat kagum dan respect.


ini adalah spaghetti carbonara yang saya masak untuk cik-cik room-mates tersayang. heee. nasib mereka kata sedap. :)
p/s: saya da buat da ultrasound abdomen tu. insyaAllah saya akan cerita result nye dalam post akan datang.


p/s/s: diluah sakit, ditelan pun sakit. 

p/s/s/s: nak cakap macam mana lagi? bukan saya tak suka luangkan masa bersama mereka. saya sangat sukaaa okay. if only mereka tahu saya sayangkan mereka yang amat sangat sampaikan saya tak boleh nak bayangkan how my life will be bila grad nanti. rasa macam nak je menjerit "aku sayang korang banyakkkk banyakkkk tahu tak?!" dekat mana2 pergunungan. 


p/s/s/s/s: sile dengar lagu neh. sangat bestttt. layannnn. credits to Aiza. :D





much love. ♥



1 kata mereka.:

Leya said... [Reply to comment]

ehehe takut jugak sok..
hopefully sume okay.. =P
sok mari b'kerje keras..hagaga...
can't wait 2moro..hee
c u tomorrow my darling..

=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...