.

Tuesday, March 1, 2011

who am i to say.



assalamualaikum wbt.

esok nak midterm fiqh3, 
tapi sempat lagi kan update blog.
i promise this will be a short one.
dari pagi tadi rasa moody je.
ohhh bukan bukan.
ini bukan sebab penyakit nak datang bulan ke ape.

saya tak tahu macam mana nak huraikan ape yang bergolak kat hati neh.
tak tahu nak cerita macam mana.
sebab saya sendiri pun tak tahu kenapa moody neh tiba-tiba datang.
called mama.
dengar suara mama, saya sebak.
i guessed i miss home loadsss kot.
ditambah pula dengan kerja yang datang bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan.
mungkin juga saya stress kot kan? 
mungkin. T___T

serious saya rasa nak menjerit sekuat hati dan menangis.
suka hati korang la if rasa saya cengeng. 
sebab saya memang cengeng.
ada yang tak puas hati?
sila tekan tanda [x] pada sebelah kanan skrin anda.

tahu kan maksud cengeng tu apa?
cengeng tu kuat nangis dalam indo.
hmm.
airmata tu ialah kata-kata yang hati tak dapat nak ungkap.

p/s: sometimes, you just have to smile; pretending that everything is okay; hold back the tears, and just walk away. ><

p/s/s: sorry. cant keep it short. aigoo. :|

p/s/s/s: saya minta maaf kepada sesiapa yang terasa hati dengan saya hari neh. huu.

p/s/s/s/s: saya tak kisah orang nak copy ayat-ayat dalam blog neh. but please, jangan la copy everything without telling. even though awak kata saya sumber inspirasi awak, please. have your own identity. okay? thank you.

much love. ♥


0 kata mereka.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...