.

Wednesday, July 27, 2011

cerita hati.

assalamualaikum wbt.


mood berholiday dah habis.
sekarang mood driver dan baker kembali. kikiki.
i would say, i had an awesome jalan-jalan makan angin. hihi ♥
sukaaaa! 
hope nanti plan vacation dengan kawan-kawan menjadi realiti. tak sabarr! :DD







my fav. :)







sebenarnya ada je cerita nak beritahu.
tapi sifat malas nak mengarang bercambah-cambah pulak malam neh. keh3.
insyaAllah esok lusa ke bila sifat rajin datang, saya post ye. :D


p/s: tadi tengok cerita korea. bila fikir-fikir balik, kesian kan sebenarnye dekat 2nd hero/heroin. tak kisah la dalam cerita korea ke jepun ke melayu ke english ke indon ke, nasib 2nd hero/heroin mmg mcm tu. sebab dorang tak dapat orang yang mereka nak. sbb terpakse melepaskan demi hero/heroin tu. yelaa. cinta tak boleh dipaksa kan. cerita Nora Elena pn mcm tu gak. tapi what to do kan? hmm. 


p/s/s: saya nak ia terhenti.


p/s/s/s: gila tak kalau beritahu mama suruh carikan jodoh? kikikiki :P penat la beremosi dengan hati.


much love. ♥



3 kata mereka.:

fUyUki said... [Reply to comment]

ja, tak gila pun mintak mak carikan. boleh je ;)

^dianakhairi^ said... [Reply to comment]

yeay! pika nak kawin! kih2.

asfira aminuddin said... [Reply to comment]

jalan-jalan mmg best. :)

Babe, just try to express your love! penantian itu satu penyeksaan tau. hihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...