.

Sunday, May 29, 2011

cuti sekolah.

assalamualaikum wbt.
woot woot. 
cuti sekolah sudah pun bermula.
ceh gaya cakap macam saya pun ikut cuti kan?
tapi short sem neh memang da rasa bercuti pun.
yelaa mana tak nye.
selasa dan khamis je kelas. 
tu pun pukul 9 pagi sampai 12 je.
kalau lah rumah dekat memang seronok gile laa kan.
boleh ulang alik je.
kalau lahhh~ :P


mama cakap cuti sekolah tak pegi mana2 pun.
sebab Gee akan ke KL selasa neh.
insyaAllah hari rabu dia akan datang UIA.
Acah pulak akan balik rumah hari selasa.
ada program ape tah kt sekolah.
then minggu kedua cuti sekolah,
Adek pulak ada kelas tambahan untuk UPSR.
hehehe nasib baik!
takde la saya jeles mereka pergi bercuti saya pulak terkapai2 bosan kt UIA.
ekekeke jahat tak? :P


tadi Gee upload gambar dapur dan porch baru rumah kami.
hampir siappp!
hihihi.
renovation kali neh papa dan mama menggabungkan idea kami adik beradik.
mama pilih warna merah sebagai tema.
saya pilihkan jubin2 yang sepadan.
adik bagi idea buat ala2 english style.
papa bagi idea reka bentuknye.
sukaaaa3! ;DD





porch baru. pagar belum cat baru lagi. hehe.
memang gile lah renovation kali neh.
neh renovation kali kedua untuk dapur.
sampaikan bila ada yang datang rumah akan tanya,


"renovation nak untuk buat majlis kahwin kak yong ke?"


haihhh. aku jugak yang kene kan. -_-"
ahahaha.


p/s: Hari Belia di Putrajaya sangat best!! sampai demam saya sebab cuaca panas terik yang amat. huuu.


much love. ♥



0 kata mereka.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...