.

Wednesday, March 30, 2011

syndrome finals.

assalamualaikum wbt.


maaf le cik blog sebab membiarkan awak berhabuk seminggu.
macam tak biasa kan? ekeke.
okeh. 
abaikan monologue dalaman saya bersama blog saya. :P


here we go again.
final exams kembali!
meaning,
masa untuk pulang ke rumah juga da semakin hampir. heee :D


jadual finals saya agak sengal juga la sem neh.
berderet!
tapi saya bersyukur sebab saya berderet 2 dan 3 papers je.
ada kawan saya tu sampai 4 papers berderet.
fuhhh.
kalau saya memang da berjalan tak pijak bumi da. 
okayyy overrr. abaikan. :P


1 April - Company Law - 3pm
2 April - Decision Making & Control - 230pm
4 April - Fiqh For Economist III - 9am
11 April - Company Accounting - 230pm
12 April - Audit Fundamentals - 230pm
13 April - Business Finance - 230pm
14 April - Balik Rumah - 655pm ;D ;D


subject yang agak membuatkan nadi saya berdenyut dengan tidak normal ialah Decision Making & Control.
huuuuuu T___T
tolong doakan ye agar saya dan kawan2 saya dapat melepasi subject tu. ;)


oh. nak cerita sikit.
hari isnin lepas,
saya dan kesayangan2 ke JJ Wangsa Maju.
pergi untuk makan McD.
makan2 before finals.
seronokkkkkkkk yang amat!
I really enjoyed myself that day.
after makan kami main kt arcade.
main basketball tu dengan hockey.
hahaha. ;D
I always love main basketball dekat arcade tu.
if pegi KB Mall pun,
akan main basketball dekat arcade.
my adik bongsu si A-ah tu pun addicted sama sebab saya selalu bawak dia main. 
sukaaa3. ♥


thank you for making it a memorable day, DEARS!
i laughed a lot kot. hihihi.


oh lagi satu.
hari sabtu tu I had Mahabbah Night.
neh ala-ala Appreciation Dinner for BRCs, MRCs dan juga Graduate Students.
makanan fabulous sangattttttt.
kenyangggg hingga nak pecah perot. hihihi.


nampak tak hadiah bernombor "10" tu? first time saya menang lucky draw that nite. heee.

theme: Mystic Purple. with Leya and BK. ;)

cantik tak? we were supposed to make it masuk dengan theme. but it seemed to be Arabian Purple pulak kan. :P

much love. ♥

0 kata mereka.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...