.

Sunday, December 25, 2011

finally~







assalamualaikum wbt.
*tiup-tiup habuk*
been VERYYYYYYYYY busy lately.
kesian inche blog kan.
terabai. kehkeh.
maaf!


banyakkkk sangat happen last november.
on 20112011, saya hilang purse.
eh no.
bukan hilang, tercicir.
nak tahu tercicir kat mana?
believe or not, saya tercicir purse saya dalam bas rapidKL.
time tu baru pulang dari Jusco Wangsa Maju bersama Aiza.
sampai je dekat bus stop sumayyah,
saya baru perasan purse tade dalam bag.
time tu dah menangis dah dekat bus stop.
time tu juga ramai foreigners lelaki dekat bus stop tu.
dorang dah pandang pelik da.
hahaha. ahh pedulik ape aku. :P
call aiza tanya dia kot2 dia ada ternampak purse saya or terambil ke.
aiza kata tade. 
air mata makin lebat memikirkan, "mati laaa mama marah nanti. nak kena buat police report lg, ic baru, lesen kereta, matric card, block bank cards..." 


hati dan perasaan saya kuat mengatakan purse saya ada dalam bas rapidKL. 
maka dengan berat hati saya call zati minta tolong if boleh hantarkan saya ke Terminal LRT Gombak.
nasib baik zati boleh hantarkan. huuu.
sampai je dkt LRT Gombak,
kitorang cakap dgn ada pakcik guard kt situ utk nak check bas.
pakcik tu cakap, "awak jangan berharap sangat la purse tu ada. sebab ramai yang naik turun bas. selalunya mesti dah tade da."
huuuu mmg ade kebenaran dalam kata-kata pakcik tu.
taaapi, pakcik!! kata-kata pakcik are not helping! hahaha. aish.
bila pintu bas buka, saya teros masuk, check dekat seat yg saya duduk sebelum tu.
Alhamdulillah~ elok je purse tu ada dekat seat tu. huhu.
check dalam purse, semuanya ada. tade pape pn yang hilang. Alhamdulillah lagi. ;D
pakcik tadi cakap, "awak memang bernasib baik. mmg rezeki awak la neh."
hehehe.
thank you Zati dan Wadil sebab tolong! :D :D


keesokan harinya, saya tercicir handphone pulak. hahaha. -_-
tercicir dekat General Lab Econs.
pukul 330pm baru perasan phone tade dalam bag.
maksudnya dah sejam setengah phone tade dgn saya baru saya perasan. ngee.
kawan-kawan semua dah membebel dah sebab tercicir barang utk 2 hari berturut. kehkeh.
nasib pukul 530pm, phone saya dijumpai. 
terima kasih abg GL, sebab simpankan! 
dan terima kasih kepada org yang jumpa tu sebab tolong serahkan kepada abg GL tuu. :D


gila kan? hahaha.
nak kata stress, time tu saya langsung tak stress. 
tah la kenapa.
mengada-ngada mungkin. :P


and for the past 3 weeks,
kaki neh bagai tak jejak tanah siapkan segala mak nenek assignments dan projects.
serious penat sangatttttt.
tapi Alhamdulillah everything dah pun selesai dan dah selamat di-submit-kan dah pon. hehehe.


and now, it's finals time!


27/12 - 230pm - Accounting for Islamic Banks 
29/12 - 9am     - Malaysian Taxation 
31/12 - 9am     - Advanced Accounting 
4/1     - 9am     - Public Sector Accounting 
8/1     - 9am     - Decision Making and Control          
          - 230pm - Analysis and Design for Accounting Information System 
11/1   - 740pm - HOME SWEET HOME! ;) 
16/1-13/7 - Practical Training! :(

doakan kejayaan kami ye! hehe.


p/s: bila musim finals cmni, i miss those moments. rindu. yang. amat. sangat. now. it's. gone. damn you.


much love. ♥ 

0 kata mereka.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...