.

Sunday, October 9, 2011

kebaikanku.



cinta hati.




assalamualaikum wbt.


maaf kepada sesiapa yang tak dapat access detik waktu itu beberapa hari lepas.
saya private kan sebab rasa serabot.
maaf maaf maaf.


hari neh saya gembira.
rasa macam Allah beri pelangi selepas beberapa hari asyik hujan.
awal pagi mama telefon.


mama: mama dekat cameron neh.
saya: cameron? whoaaa g cameron buat ape?
mama: honeymoon.
saya: *tergelak* cehh. hahaha.
mama: 11hb nanti mama papa g KL. nanti mama pergi tengok kak yong ngn afiq.
saya: siyes? yayyyy! cepat laaa datangggg! 


heeeee. yes! parents are coming here!
di saat saya down yang amat!
thank you Allah. thank you! ;) ;)


then tengahari tadi tiba-tiba dapat call.
mereka tanya saya turun Stabaz tak.
sengal je.
mentang-mentang aku regular customer selalu turun bawah.
hahaha. :P
then kami lunch sama.
seriously, saya happy.
mereka tak tahu what's happening,
tapi dorang made up my day.
sekali lagi,
thank you Allah. thank you!
thank you for the greatest friends! ♥


saya rasa bertuah.
bertuah sangat sangat.
terima kasih Allah untuk unconditional love ini.
maafkan hamba kerana terlambat mengetuk pintu Mu.
kerana sentiasa lupakanMu dikala senang. huhu.
maafkanlah bila hati tak sempurna mencintaiMu.
terima kasih, terima kasih Allah!
Alhamdulillah. :) :)


ohhh lupa pulak.
sekarang sedang berlangsungnya Convocation Fiesta UIA atau singkatannya, CONVEST. :)
tahniah kepada semua graduate students! 
saya ada lagi 2 tahun. sabar sabar. hihihi.
mai laa datang memeriahkan STABAZ (Stalls and Bazaar) di sini.
memang heaven lah if nak shopping. hehe.


p/s: i pray the best for you. please pray the best for me too.


p/s/s: saya panggil anda dengan nama penuh kerana nama itu doa. tapi mungkin anda bukan kebaikan-ku, mungkin anda kebaikan someone else. saya redha dan saya akan let you go. :)


p/s/s/s: kecewa tak dapat join IIUM Got Talent Iron Chef! dah penuhhhh. :( :(




You can't lose what you never had, you can't keep what's not yours & you can't hold on to something that doesn't want to stay.
^^




much love. ♥

2 kata mereka.:

^Laila^ said... [Reply to comment]

yay!! k.raje hepi~~ hepi2 slalu tau~ ^^

p.s: nk copy kata2 kt bwh tu eh.. huhu..

.RSARA. said... [Reply to comment]

^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...