.

Friday, June 17, 2011

saya suka awak.

assalamualaikum wbt.


p/s: maaf post ini agak emosi. abaikan ye. sile tekan [x] bahagian paling atas kanan anda sekarang! hahaha. :P





gambar-gambar di atas adalah ketika ke Putrajaya, Perhimpunan 1 Belia. 
credits to Zahirah Dahria. :)



dulu dengar je lagu Yuna neh.
tapi lirik nya saya tak ambil peduli.
tadi dengar, i think the song suits me well.
situasi nya digambarkan oleh lirik lagu neh.
hahaha i think i'm going crazy. -_-


assumption saya kali neh nampak nya betol lagi.
kenapa saya mesti dapat teka dengan betol?
padahal orang tu just posted a song and a few words.
but i managed to get it right. *sigh*


saya tak suka bila apa yang saya teka tu betol,
then suddenly semua words yang keluar daripada mulut dia terngiang-ngiang kt telinga neh.
i'm like, 
"ohhh sebab tu dia cakap cmtu."
"ohh tu la maksud dia."
"ohh patut laa"
tak sukaaaaaaaaaaaa! hahaha ><"


today saya buat another assumption.
based on what i saw.
but i really hope it's not true.
please be just my imagination.
please. huuu. :(


"Kalau kita sukakan seseorang, jangan beritahu si dia. Nanti Allah kurangkan rasa cinta padanya dan Allah takkan bagi. Tapi luahkan pada Allah, beritahulah Allah. Allah maha tahu jodoh kita siapa."


so if saya cakap saya suka awak, will that makes suka saya pada awak tu kurang? 


p/s/s: hahaha. cepat laa keluar wahai pelangi! asyik hujan je neh. kikiki. :P



much love. ♥


0 kata mereka.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...