.

Sunday, February 13, 2011

mari gelak tergolek. ;P

assalamualaikum wbt.
pertama sekali,
alhamdulillah.
da habis pun 3 papers midterm saya.
penat otak study untuk exam berderet neh.
there goes my precious weekend.
haihhh.


minggu yang kelam kabut sangat sebenarnya.
sebab sir DMC kami tiba-tiba buat kelas tambahan pada malam hari untuk belajar part calculation.
terumbang-ambing jugak la last week. agaga.


pada suatu maghrib di surau KENMS,


kakak: adik duk sini sampai pukul berapa ye? 
saya: sampai 830 sebab kelas 830. nape kak? 
kakak: anak akak tidur. akak tak sampai hati nak kejutkan dia. tolong tengok kan kejap boleh? akak ada kelas. nanti awak nak g kelas, awak miskol husband akak. neh no dia. miskol je, nanti dia datang sini ambil anak akak. 
saya: *terkedu dan salin no husband kakak tu* ohh. okay2.


selepas saya, aiza dan aida bersiap-siap pakai tudung untuk ke kelas dan oleh kerana jam baru 810, 
kami pun saja duduk dekat baby kakak tu. 
nyenyak nyeeee dia tidurrrr~
tiba-tiba dia tersedar dan nangis!
kalut kejap. hahaha.


aida: piqah. miskol husband kakak tu. *sambil mententeramkan baby tu* 
saya: okay2.


tuttt tuttt. *bunyi caller ringtone*
tak sempat nak cancel call, husband kakak tu angkat.
hailaaa. ingat nak miskol je.


saya: err. assalamualaikum, hello? 
husband kakak: haa. ye. kenapa? 
saya: *tergagap-gagap* errr. anak... errr.. anak... *dalam hati: anak ape neh nk cakap? anak awak ke? anak encik? anak abang? anak saudara?* errrr. anak awak da sedar. 
husband kakak: okay2. 
*letak fon*
aiza dan aida: anak AWAK????!! SEDAR???!!! HAHAHAHAHA. anak dia bukan pengsan laa piqah! HAHAHA. =))


huwaaaaaaaaa. aiza dan aida da gelak separuh mati da.
saya lagi laaa.
da terguling-guling malu dlaam surau tuuu.
maluuu nyeeeee!!!!
sumpahhhh failed bahasa melayu. adoi laaaaaaaa. 
hahahaha.
cerita dekat Amira J and Seha, dorang pun gelak jugak.


myra: piqah neh. macam doktor pulak cakap "anak awak da sedar." hahahaha. 
saya: huwaaaa. da tu nak cakap ape? "anak encik" ke? takkan nak cakap "anak tuan"? sounded macam bibik pulak. hahahaha. 

adoi. maafkan kesengalan saya ye. heheee. ;D
okeh. enough da dengan cerita sengal tu.
nak tunjuk gambar-gambar saya ketika bermastautin di Edinburgh, Scotland 9 tahun yang lepas.
hehehe.
hari tu balik rumah, papa tunjuk.
saya pun hampir terlupa ada gambar-gambar tu.
ingatkan da hilang.
tak sangka papa ada simpan. heeee. ;D


neh adek. hahah. comey je time neh. :P

neh la Edinburgh. capital city of Scotland, UK. ;) rinduuuu.

dengan papa and acah. acah pendek ag time neh. sekarang lagi tinggi dari saya. heh.

berangin~ haha.

mama and adek dengan scottish man. adek nangis takut. keh3.

neh afiq. pun pendek time neh. tapi sekarang mmg kene dongak bercakap dengan dia. 

neh kak ngah. :D

cuba teka neh sape? ahahaha. berusia 12 tahun. 

kak ngah, saya, scottish man, afiq, acah, gee. ♥

hari raya EidulFitr. raya pertama di perantauan.

first snow! heeeee. 25 Jan 2002. ;)


p/s: crush jeee. crush tu minat. minat tu admire. that's all. ;)
p/s/s: neh cabaran hari kelima untuk cabaran 30 hari - a photo of you two years ago. tapi saya tuka kepada a photo of me nine years ago. ekeke.

p/s/s/s: da makin jatuh cinta dengan tumblr la pulak. huahua.


much love. ♥

3 kata mereka.:

secret gardener said... [Reply to comment]

ahaha. gaye mcm nk smbg je ayat tuh

"anak awak da sedar..ni turn sy lak g kls, awk pepandai la jge die lak"

ngeee.

.RSARA. said... [Reply to comment]

ahahahaha! maluuu kot kte. tros suh aida yg bg baby tu kt husband kakak tu. agagaga

Anonymous said... [Reply to comment]

aiseh dah taip pnjg pastu submit connection lost plak.hampes.

ha haha gelak2 gak bce, ngadap laptop ni.
mcm knal ar beby tu. rsenye tu la fmily yg i write about kat blog baru2 ni.

pnah jage gak beby tu kat surau, die tdo, pastu die 'da sedar' gak, pastu pujuk2 dodoi dukung je die diam.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...