.

Monday, November 8, 2010

sanggul unte.

assalamualaikum wbt.
selamat tengahari, sume!
hehe.

sanggul unte?
unte buat sanggul ke?
ke unte dijadikan sanggul?
ahahaha.
bukan3.
just nk bagi pesanan dekat perempuan2 diluar sane mengenai sanggul tinggi yang da macam unte punye bonggol tu.
da ramai sebenarnye orang buat post mengenai neh.
tapi saya nak gak buat versi saya.
heeee. mengada2 kan.

ada sape2 taktau ape itu sanggul tinggi?



nampak bagaimana sanggul tu?
bace tak hadith tu?
kot ye pon nak sanggul,
tak perlu kot tinggi camtu sekali.
orang yang rambut panjang sampai ke kaki pn takde la sanggul camtu.
haihhh.

yang paling menyakitkan mata,
sanggul kemain tinggi,
bila bukak tudung,
laaaaa. rambut pendek je rupanya.
ingatkan panjang bebeno.
kemain beso die punya sanggul tu.
rupenye pakai sanggul palsu.
sanggup beli tu.
ish3.
beli untuk dapat dosa.

masalahnye sekarang adek kakak,
cantek ke sanggul tinggi camtu?
daripada apa yang saya tengok,
tak cantek langsung.
pelik ade laa.
hahaha.

bukan saya kate tak boleh nak sanggul rambut.
sanggul laa kalo rambut tu panjang kan.
saya paham.
kalau tak sanggul,
mana nak letak rambut tu kan.
tapi tolong lah sanggul biasa-biasa je.
tak perlu tinggiiiiiiiiiii cam bonggol unta.
cuba tanya lelaki2 diluar sane.
cantek ke sanggul tinggi tu?

kalau berjalan sebelah unta,
agak2 unte tu ingat sedara dia.
agaga.




tu je nak bebel hari neh.
untuk peringatan kepada diri sendiri terutamanya.
sorry kalau ada terkasar bahasa.
no hard feeling okay.
MyEm0.Com

4 kata mereka.:

She's retarded said... [Reply to comment]

makin tinggi sanggul tu makin cantik kowt.
hahaha

Leya said... [Reply to comment]

hehe akupn de gak dgr ni..
nsb baik sanggul i sedang2 jer..hehe

~dianakhairi~ said... [Reply to comment]

dianakhairi sbg adek kakak:tak cantik..

khairi sbg lelaki:x cantik langsung.huhu.

.RSARA. said... [Reply to comment]

she's retarted, ahaha. yeke?

leya, :)

ameerah diana, hehehe. tu laa pasal kan. xphm ape yang cantek sgt psl sanggul unte tuh. keh3.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...