.

Saturday, October 9, 2010

perihal saya.

assalamualaikum wbt.
selamat petang, kwn2!
saye sedang tensi buat assignments yg xpernah nk surut surut neh.
adoiyai.
makin bertimbun2 adelah.

okeh.
ape kaitan nye psl title post neh?
perihal saya?
nape ngn saye?
ahahaha.
akibat tensi melanda,
izinkanlah saye bcerita pasal saye.
boleh lah boleh lah~
ahahaha.
ah!
if anda2 tak bagi pon,
pedulik ape saye.
hahahaha. :P

siapa Raja Siti Afiqah Raja Azmi?
1) kakak sulung kepada 2 orang adek lelaki dan 4 orang adek perempuan. yes. saya de 7 orang adek beradek. awak ade? ahahaha. tapi kawan2 mak ayah saye and even sedara2 saya kadang2 boleh konfius cakap saya neh anak ketiga or keempat. rahsia awet mude; biarkan adek2 tinggi dari anda! hahaha.

2) saya cepat tercekik. tercekik ape? sume mende pn saye tercekik. nasi, tulang ayam, tulang ikan, snack yang tajam2 contoh mcm nachos tu kan, pstu even air pn saye boleh tercekik. ahahaha. room-mate saya akan naik risau tkot2 saya tercekik kalau makan KFC. sebab hari time makan KFC ngn die kt KL Sentral, saya tercekik tulang ayam KFC sampai kene g klinik. agagaga. 

3) saya suka belikan family dan kawan2 saya something. tak kira lah as souvenir ataupun hadiah. bagi saya, tak semestinye kne beli yg mahal2, asalkan mende tu cantek. and the thoughts that count. hehe. kalau tak sempat nak belikan ape2 kalau saya bercuti ke mana2, saya akan tag gambar yang saya rasa nak share dengan kawan2 dan family saya. sebab i wish they were there with me. hehe. when i had fun, i wish they had the same. :D

4) saya suka tunjuk my appreciation towards my friends and family. tak kira lah melalui blog ke, FB ke, sms ke, notes ke,  face to face ke. sebab saya takot saya takkan ada peluang untuk appreciate mereka dan saya nak mereka tahu saya appreciate kehadiran mereka dalam hidup saya. saya nak mereka tahu sayangnya saya pada each one of them. heee. ♥

5) saya sukaaa warne pink! hehehe. seseorang penah tanya saya kt Formspring, "tak rasa typical ke suka pink?" bagi saya tak, sebab saya sebenarnye suka semua warne. it just happen that i love pink most. tgk apa2 barang, mesti carik yang warne pink dlu. kalau yang warne pink tak berapa nak berkenan, then saya akan carik warne lain. kire tak de la into pink dalam semua benda. hehehe.

6) saya suka bercerita. tapi bukan dengan semua orang saya bercerita. dan bukan semua cerita saya bercerita. only pada certain people saya cerita semua pasal saya. :)

7) yes. saya mudah percaya pada orang. tapi tahap percaya saya pada seseorang ada level level taw. saya hanya put my whole trust pada kesayangan2 saya sahaja. saya harap anda tahu siapa anda. (^_^)

8) saya paling tak suka terkejut. terkejut as in bagi saya video yang ada budak atau perempuan menjerit2. saya pernah terkejut tgk mende2 tu sampai tak boleh tdo tahu tak! jadi jangan nak mengade2 nak cube2 bagi ye. kalau rasa da lame hidup, sila laa. 

9) saya mengambil masa yang lama untuk siap potong kuku. ahahaha. kalau orang lain boleh siap potong kuku tangan serta kaki dalam masa 15 min, saya mengambil masa sejam okay. saya pun tak paham kenapa lama sangat. padahal saya potong kuku normal je macam orang lain. haihh. banyak berangan kot sambil2. keh3.

10) saya tak suka orang kutuk kawan2 dan family saya. saya tak suka orang sakitkan kawan2 dan family saya. siapa yang buat begitu, memang nak kene laa tu! 

11) once saya sayangkan seseorang, agak impossible untuk saya lupakan dia dalam sekelip mata. banyak2 kali kelip pun, impossible jugak. ahahaha.

12) once saya anggap anda best friend saya, selamanya anda akan berada di hati saya.

13) saya boleh menangis dan ketawa dalam masa yang sama. sila jangan cuba buat lawak time saya nangis! hahaha.

14) saya paling suka sakat adek bongsu saya. lagi seronok bila sakat sampai dia nangis. lepas tu marah die cakap, "diam! diam! bising laaa!" ahahahaha.

15) saya berharap sahabat2 saya d UIA akan datang bercuti ke rumah saya di Kelantan one day. hehe.

16) bila saya depan laptop, saya akan pakai earphone. walopun tak pasang lagu ape2 pun. da jadi habit kot. agagaga.

17) nama saya tidak digunekan langsung di rumah. family saya memanggil saya Ayong or Kak Yong. Yong maksudnye kakak dalam bahase perak. hehe.

18) okeh. neh last da. macam banyak je da neh. hehe. saya sangat SAYANG family dan kawan2 saya! mereka ibarat cahaya matahari yang menyinari dan menyerikan hidup saya. mereka lah segalanya. Alhamdulillah wa syukurillah.




0 kata mereka.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...