.

Saturday, October 23, 2010

hati bagai dilanggar bulldozer.

ade yang kate gamba neh nmpk lubang idong saye besar. pedulik ape aku. hahaha.


assalamualaikum wbt.
ape khabar hari neh, pembaca2? (euww. HAHAH. kelaka je rase)

alhamdulillah,
i've just completed my BF's assignment.
oh. jangan salah paham.
bukan BF=boyfriend punye assignment.
neh Business Finance pny assignment ok? :D
kesimpulannye,
esok iaitu hari ahad dan isnin saya cuti!
hari selasa kne submit BF dan juge ade kelas CA.
rabu dan kames cuti balik.
keh3.
bukannye cuti pn.
kne study.
finalssssssss! ;(
takot3!!

pemabaca2 yang dihormati, (okay. sape2 rase nak out dari page neh silekan. hahaha)
pernah tak rase hati tu remuk, lenyek, penyek bak ayam penyet, leper cam lempeng dan bkecai ibarat kaca?
eceh.
mentang2 amik BM sem neh kan.
hahaha.
well,
saya rasa hati saya dalam kondisi begitu sekarang.
rasa seperti nak pegi bakar je orang yang buat saya rasa begini.
opppss.
kang jadi cm kes sosilawati plak.
huwaaa.
tapi siyes.

saya selalu sangat put high hopes on something.
something yang saya tak confident pn sebenarnye.
something yang saya rase saya phobia.
something yang saya da berjanji pada diri sendiri untuk tak lagi terlibat.
something yang buat saya rasa sakit sampai sekarang.
something yang buat saya makin berhati2 mengenai hati.
haihh.

terbaca kat status FB Aiza Adibah;

Its like once you've been hurt, you're so scared to get attached again. Like you have this fear that every person you start to like is going to break your heart.


sooo trueee! ;(

and to you. yes you. awak yang berada in my past, (di ambil dari FB Aiza juge)

Someone mentioned your name and asked me if i knew you. I looked down, simply smiled and answered: "Yeah, I USED to."


Live Simply.
Speak Kindly.
Care Deeply.
and, Love generously.
Life is like a cup of hot choc.  ^^
(sepatutnye nye coffee, but i dont drink coffee. heee)


0 kata mereka.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...