.

Wednesday, October 28, 2009

final exammmms!

salam 'alayk.
next week final suda.
huuu. cuakkk~ ;(

berikut adalah jadual final saye;

4 nov 2009,
230 pm - Principles of Macroeconomics.

7 nov 2009,
9 am - Fiqh and Ethics in Everyday Life.
230 pm - Management Accounting Fundamentals.

10 nov 2009,
230 pm - Foundation in Islamic Economics.

11 nov 2009,
9 am - Marketing Principles.

12 nov 2009,
230 pm - Fiqh For Economist 1.

huwaaaa. tensi je sem neh.
da la carry mark sume cm xbpe nk memberangsangkan.
mmg nk kne pulun abes2 laa final neh.
and o ye.
ticket flight balik after final da bli da.
amik ticket 15 nov, 140 pm.
yay!
xsabau2 nk balik.
homesickkkkkk! ;(
doakan saye dan juge kwn2 ye utk final neh.
moga kami sume success! ^^
ameen.

p/s 1: adoi. xphm laa ngn manusia 1 dan 2 tuh. sowg tu sgt laaa positive. sowg tu sgt laaa negative. haish. ade gak kng yg kne hantuk kpale kt dinding neh. yg si negative tu plak, ko knape? huuu. aku de buat salah ke? hmm. ish. suka hati ko lah nk bwt ape. malas da nk pk. wat berat otak aku je. fyi, pale otak ko yg rase kalo ko xbckp ngn aku tu xakan sakitkan hati aku, ko silap. aku lagi sakit hati bile ko bwt sombong cmtu. sebbek laa kesabaran aku tinggi lagi. kalo ikotkan hati, mmg aku tolak ko masuk sungai econs. berenang laa ko ngn bangau2 lam tu. eeeei. sekian.


p/s 2: sile abaikan kate2 emo saye d p/s 1. mekasih. :)

0 kata mereka.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...